2011. szeptember 9., péntek

Curtis: A West Coast én vagyok

Curtis az Újpesti "Gengszterrepper" erős kijelentést tett az egyik új számában,amiben Bustának írt beef-et.Igazából én az egész szövegen felkaptam a vizet,mert sajnos magát járatja le ismételten a mi Magyar 50 Cent-ünk.A Rap szakmában sehol nincs ez az ember számomra,eleinte halhattam,mikor befutott,de már akkor láttam,hallottam,hogy nincs semmi változás se a flowjában,se a zenei alapokok illetve stílusán...Csak beállítja magát egy kőkemény gyereknek és így próbál magának nézettséget szerezni,ami szomorú,mert nagy a rajongó tábora őket nem is akarom bántani,de aki kicsit is tudja,hogy mi az ,hogy HITELES ELŐADÓ,akkor az már rossz helyen kopogtat nála.Kiadott lemezről még nem tudok,úgyhogy kérdés,hogy mi az amit feltud mutatni a foci karrierjén kívül?

Lehet itt irkálni,hogy biztos azért utálom Curtis-t,mert én Bustát illetve Real Trill-t hallgatok!Nem én nem utálom Curtis-t ,csak nem jön be amit csinál és már túl sok a mű itt az országba.Én ezért hallgatok Real Trill-t...
Linket nem rakok ki arról a bizonyos számról,mert egyáltalán nem áll szándékomba olyan számot hirdetni/promotálni (hívjátok bárminek),aminek értelme a béka segge alatt van!
Nem kell savazni,persze jöhetnek vélemények,de leírtam a nézetemet amit gondolok.

Aki meg velem/velünk van annak megy a W!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése