2011. október 12., szerda

MC Daps - Életem (km. Mr.Busta) 2011

Íme egy újabb közreműködés,amire nagyon felkaptam a fejem!Nagyon jól összerakott nóta. Hallgassátok! Mc Daps 2008 óta űzi a rapper mesterséget. „Megismertem Kali MC barátomat, akinek a segítségével összehoztam egy albumot, ami 13 számot tartalmazott! Elég pozitív visszajelzések voltak az albummal kapcsolatban, így ráálltam komolyabban a zenélésre!"- így mesélt a rapper az eddigi rap lemezeiről -- „2009-ben a Pécsi Mr.G-zával megalapítottuk a Rapresentet és kihoztunk egy albumot, „Indul a party" címmel, ami 12 számot tartalmazott! Szerencsére ez is elég pozitív kritikákat kapott! 2010-ben kijött egy EP-m, „Pénzt vagy Életet" címmel, ami 7 számot tartalmazott és a közreműködők között voltak: Mr.G-za, Kali MC, G-Lew, Young G 26." Lájkoljatok minket Facebook-on!
 https://www.facebook.com/pages/Magyar-Rap/211090812246274

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése