2011. szeptember 8., csütörtök

Mr.Busta-A Nevem Miszter



Megjelent A Miszter új albuma "A Nevem Miszter" néven!Megrendeltem én is,egyrészt mert kíváncsi voltam,másrészt mert nagyon szeretem a zenéit.Kibontottam, már egy igényes borító fogadott aminek hogy is mondjam majdnem,hogy 3D hatása van.Már tudtam szintén minőség lesz a lemezen is!Beraktam és meglepődtem,megmondom őszintén nem gondoltam,hogy ennyire fasza lett az album.24 szám hallható rajta ,zenék közt átvezetések.Nagyon megérte én szerintem.Ezzel nem vagyok egyedül.Mellette megrendeltem még az "rtm all starz v1-kiképzést",illetve a "Romantikus Kutyapóz EP"-t ami szintén hatalmas lett!



Mr.Busta - A Nevem Miszter
ELŐRENDELHETŐ!
rendelesbusta@gmail.com


TRACK LIST!:


1. Intro
2. Rapszakma 2
3. Ha Egyet Kívánhatnék...
4. Skit 1
5. Pitbull
6. Putri Blues
7. Mé' Hiszed Azt?
8. Skit 2
9. Darálós
10. Pénz És Becsület
11. Mindenkit Leszarok 2 feat. Rhino
12. Ez Már Nem Az
13. Skit 3
14. Ellenem A Világ
15. Az Idő Dönti El feat. Hibrid
16. Skit 4
17. Nem Játszok Szerepet
18. Elfelejtett Senki
19. Skit 5
20. Semmi Nem Szent
21. Skit 6
22. Testvéri Szeretet
23. Skit 7
24. Találd Ki feat. redOne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése