2011. június 13., hétfő

Interjú[Norys-al]


Üdvözlöm Norys-t és a Magyar Rap olvasóit!

Norys:
Sziasztok.Én is üdvözlöm a kedves olvasokat.

Pappo:
Kezdjük az alapoknál,mióta kezted el?
Norys:
98'ban kezdtem el ezzel az egésszel foglalkozni :)

Pappo:
Mi motivál téged ebben a műfajtba?Mi miatt kezdted el?
Norys:
Hogy mi motivál?hogy megmutathatom magam az embereknek meg persze imádom ezt csinálni,szeretem a zenét.. Volt egy haverom aki nagy AC fan volt ö mutatt az akkoriban megjelent MINDENKI cimü cuccot és annyira bejött hogy onnantol nemvolt kérdés mivel szeretnék foglalkozni..

Pappo:
Mi fogott meg téged ebbe a rapszakmába?
Norys:
Az egész ahogy van..13évesen ahogy megizleltem a dolgokat,schratch,a számok mondani valoja ahogy elgondolkodsz az életen stb..

Pappo:
Megemlítenél egy-két rappert akivel közreműködsz?
Norys:
A "Bukott angyal" cimű EP-men hárman kaptak helyet..jeay & miksa g(Bak-elit) és boki (utcakultúra).De indeptel(utcakultúra) is csináltam már pár közös cuccot elnökillakosztály néven..

Pappo:
Az olvasók hol tudnak téged elérni?
Norys:
Itt FaceBook-on is megtalálnak,de a www.jeaywsprod.atw.hu n mindent megtalálnak rólam az emberek..zenéket.klippet.elérhetöséget...

Pappo:
Van esteleg példaképed az életben akire mindig is felnéztél?
Norys:
Nincs ugymond példaképem bár sub bass monster zenéji elég nagy szerepet játszottak az életemben...rongyosra hallgattam minden nótáját :)

Pappo:
Miért pont ő?Mi az amiért példaképed?
Norys:
Szerintem elég sok mindent elért az életben zenetéren...Sőt még az is szereti aki nem rappet hallgat és ez azért jelent valamit...

Pappo:
Szerinted elérted a célodat,hogy ismert legyél vagy mindig törekedsz,hogy jobbnal jobb legyél?
Norys:
Még messze nem értem el a célom,jó okés ismernek páran és sokan meg hallgatnak de ez még közelsem a cél...Persze törekszem hogy jobb legyek fejlödjek,de ezel mindenki igyvan..

Pappo:
Magyarorszagon,szerinted van jövoje a RAP-nek,vagy atveszik a Fluor,SP image-t a tovabbi generaciok?
Norys:
Lehet jövöje ha nem csak azért fogsz mikrofont hogy menözz a csajoknak,mert ez mostanában elégsürün fordul elö..SP,Fluor image?hát nemhiszem h átvennék,nagyon kevés emberkére lehet ráépiteni ezt a ,,bizniszt".

Pappo:
Miota vagy wsprod tag és milyen a viszonyod a többi tagokkal?
Norys:
Ha mondhatom már lassan több mint 2éve hogy bekerültem a csapatba hála istennek..a többieket már nagyon régota ismerem szoval nagyon baráti..

Pappo:
A magan életben mi köt le téged a legjobban?
Norys:
A zene mindenek elött,ezt a barátnöm is tudja tanusitani nem kis bánatára :) jo szereti amit csinálok de néha már tulzásba viszem.

Pappo:
Igy a végére értünk,üzensz a Rappereknek?
Norys:
Ha szereted csinálni soha ne add fel..

Pappo:
Köszönöm,hogy elfogadtad a felkérésem,a tovabbiakban nagyon sok sikert!
Norys:
én köszönöm hogy megkerestél.csáo wsprod



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése